ДОСВІД РОБОТИ КАФЕДРИ ФІЗІОЛОГІЇ, ПАТОФІЗІОЛОГІЇ ТА БІОХІМІЇ В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • O. Мартинова Одеський державний аграрний університет
  • O. Зеленіна Одеський державний аграрний університет
  • M. Брошков Одеський державний аграрний університет
  • T. Костенко Одеський державний аграрний університет

DOI:

https://doi.org/10.37000/abbsl.2023.108.01

Ключові слова:

професіоналізм, якість навчання, гуманна освіта, інноваційні методи, апаратно-програмні комплекси, віртуальна лабораторія, цифровізація, режим STREAM

Анотація

В умовах віддаленої форми навчання ситуація значно ускладняється відсутністю особистого спілкування. Здобувачі вищої освіти (ЗВО) пасивно виступають в ролі спостерігачів. Це значно знижує їх інтерес до вивчення дисциплін. Задача викладацького складу нашої кафедри полягає у використанні свого педагогічного досвіду для збереження якості освітнього процесу. Застосування спеціально розроблених апаратно-програмних комплексів, STEM-технологій, робота в режимі STREAM, використання різноманітних сервісів та платформ для навчання допомагають створити безмежний простір для досягнення мети. Залучення студентів до участі в наукових гуртках, семінарах, вебінарах, круглих столах, створення доповідей і презентацій на наукові заходи, участь у наукових конференціях допомагає зайняти ЗВО активну життєву позицію. За підтримки викладачів і з застосуванням новітніх освітніх технологій слід очікувати позитивні результати в навчанні зі сторони студентів. Викладачі кафедри фізіології, патофізіології та біохімії факультету ветеринарної медицини Одеського державного аграрного університету (ОДАУ) сконцентрували свою увагу на поліпшенні якості освітнього процесу, втіленні в звичний процес навчання інтерактивного і мультимедійного методів навчання і готові поділитися своїм досвідом.

Посилання

Boyko Yu. O. Physiology and pathophysiology of animals // YouTube channel. URL: https://www.youtube.com/@yuriyalex1645/videos (access date: 08/28/2023).

Broshkov M. M. Physiology of immunity: lecture 1 // Nauk. lecture hall of the Richelieu Lyceum. URL: https://www.youtube.com/watch?v=hsI7msKYYqY (access date: 08/20/2023).

Broshkov M. M. Physiology of immunity: lecture 3 // Nauk. lecture hall of the Richelieu Lyceum. URL: https://www.youtube.com/watch?v=xUHA_ScDnoM (access date: 08/20/2023).

On making changes to the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated March 11, 2020 No. 211 / Cabinet. of Ministers of Ukraine: Resolution of March 16, 2020 No. 215. URL: https://khoda.gov.ua/image/catalog/files/215-p.pdf (date of application: 09/02/2023).

On education: Law of Ukraine dated September 5, 2017 No. 2145-VIII. Government Courier. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text (date of application: 09/02/2023).

Stepanenko S. V. About the transformation of the correspondence education system in the conditions of integration into the European educational space / S. V. Stepanenko // Higher school. 2007. No. 2. P. 31–37.

Modern approaches to teaching biophysics for pharmacist students of higher medical educational institutions of III-IV levels of accreditation under the conditions of the credit-module system of education / E. I. Lychkovskyi, M. V. Vistak, O. M. Malanchuk, R. V. Fafula // Medical education. No. 1. 2013. Lviv: LNMU named after D. Halytskyi. P. 64-66.

Ushkalenko I.M., Zelinska Yu.S. Distance form of education in higher educational institutions of Ukraine and other countries of the world / I.M. Ushkalenko, Yu.S. Zelinska // Effective economy. 2018. No. 4. URL: www.economy.nayka.com.ua (access date 08/18/2023).

Hasson V.J. Quality criteria of distance education / V.J. Hasson, E.K. Waterman // Higher education. 2004. No. 1. P. 92-99.

Shunevich B. I. Distance education: theories of industrialization of teaching / B. I. Shunevich // Pedagogy and psychology of professional education. 2002. No. 5. P. 45–50.

GoogleClassroom URL: https://www.bbc.com/ukrainian/news-52094706. (application date 08/14/2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-13

Як цитувати

Martynova, O., Zelenina, O., Broshkov, M., & Kostenko, T. (2023). ДОСВІД РОБОТИ КАФЕДРИ ФІЗІОЛОГІЇ, ПАТОФІЗІОЛОГІЇ ТА БІОХІМІЇ В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Аграрний вісник Причорномор’я, (108). https://doi.org/10.37000/abbsl.2023.108.01